סדנאות קצב - מעגל מתופפים

סדנאות קצב - מעגל מתופפים

 

זה הזמן להיכנס לקצב, להתחבר למוזיקה, להרגיש אותה, להשתחרר וכמובן, ליהנות.
סדנאות הקצב של ג'מייקה מתופפים, הן הרבה מעבר לסדנאות המסורתיות המבוססות על תופים בלבד, אלא הפעלות חווייתיות המשלבות לצד התיפוף גם  שירה, ומופע, והזדמנות לכל משתתף לקבל את הבמה והפוקוס, לשיר וליהנות.

סדנאות הקצב יכולות להתאים ולהשתלב בהרמוניה, כמעט בכל סוג של אירוע, הן חווייתיות, הן מהנות, הן מעלות חיוך על הפנים, והן מתאימות לילדים, בני נוער ולמבוגרים מכל קשת הגילאים.
בג'מייקה מתופפים אנו מקפידים שמשתתפים יזכו לא רק לצפות מהצד במופע מתופפים, אלא יכירו את התוף מקרוב, ילמדו לתפעל אותו בצורה נכונה, ליהנות מהקצב שהוא טומן בחובו, ויקחו חלק פעיל במופע של הרכב מקצועי, וילוו אותו בנגינה ובשירה.

 

סדנאות קצב לאירועים

"המעגל המזמר"

"המעגל המזמר" היא סדנת קצב חווייתית וייחודית, המיועדת עבור כל הגילאים.
הסדנה משלבת בתוכה כלים קדומים, עם שירים עכשוויים, מופע של להקה ואפשרות לכל משתתף לעלות על הבמה ולהופיע לצידה. 
כל משתתפי הסדנה, מקבלים תופים דג'מבה אפריקניים, ועוברים הדרכה כיפית וקלילה, לנגינה של מקצבים בסיסיים – מדובר בתופים שהינם פשוטים וקלים לתפעול, כך שכל המשתתפים לומדים לשלוט בהם, מתחילים בנגינה, ונכנסים לקצב בתוך מספר רגעים בודדים מרגע חלוקת התופים.
לאחר ההדרכה, כשכולם כבר מוכנים, הסדנה עולה שלב, ומתחיל מופע מלהיב ומהנה של הרכב מקצועי, כשרוני ומנוסה, הכולל: גיטרה, גיטרה בס, תופים ושני זמרים. 
ההרכב מבצע מגוון רחב של שירים ישראליים מכל הזמנים, של הלהקות, הזמרות והזמרים הכי אהובים – הרפרטואר מגוון ומותאם כמובן, לקהל המשתתפים, גילם והעדפותיהם המוזיקליות. 
משתתפי הסדנה, ילוו כמובן את ההרכב בשירה ובתיפוף, כאשר כל אחד מהמשתתפים, יוזמן לפי התור, לעלות על הבמה, ולשיר ביחד עם ההרכב, את השיר שהוא אוהב. 
במסגרת הסדנא, ג'מייקה מתופפים, דואגים לכול, לכלים – בהתאם לכמות המשתתפים, להגברה מקצועית, חדשנית ואיכותית, למוזיקת רקע אשר תכניס את המשתתפים לאווירה המתאימה, ותנוגן גם בסיום הסדנה, ולמקומות ישיבה על מחצלות ענק, אשר גם הן תורמות את חלקן לאווירה.

אז אם אתם מחפשים הפעלה חווייתית, מהנה וייחודית, שיכולה להתאים לקהלים הטרוגניים או הומוגניים ולכל סוגי האירועים.
אם אתם מעוניינים להכניס את האורחים לקצב, ואף לאפשר להם להיות שותפים פעילים ביצירת אותו הקצב. 
אם אתם רוצים לשמוח, ולא פחות חשוב, לשמח את המשתתפים – 
אין ספק שסדנאות הקצב המיוחדות והמקוריות של ג'מייקה מתופפים יהוו את הכתובת הנכונה להשגת המטרה.

טעימה מהארועים שלנו...

אז אם גם אתם מעוניינים להכניס קצב לאירוע שלכם, ולאפשר לאורחים ליהנות ממקצבים אפריקאים מיוחדים ושמחים,
שירים אהובים, ומופע מרהיב, סוחף ומרשים –
אתם מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם "ג'מייקה מתופפים", ולקבל את כל הפרטים.